Działania komunikacyjne i upowszechniające rezultaty
ERASMUS+ » REZULTATY I UPOWSZECHNIANIEW jaki sposób zapewniono widoczność projektu i jego rezultatów?
Podjęto starania, aby informacja o projekcie dotarła do całej społeczności akademickiej.
Kanały komunikacji:
- strona BWM: Erasmus UKW
- FB IRO UKW: IRO UKW
- strona UKW: UKW
- FB ESN UKW: ESN UKW
- plakaty i ulotki rekrutacyjne
- maile do wszystkich studentów i pracowników (poprzez USOS)
- informacja na zajęciach prowadzonych przez koordynatorów
- stoisko informacyjne w różnych jednostkach uczelni
- spotkania informacyjne i szkoleniowe (z udziałem byłych beneficjentów)
- relacje z pobytu przekazywane przez beneficjentów – zamieszczane na stronie BWM
- kontakt osobisty, telefoniczny, mailowy (za pośrednictwem pracowników Biura ds. Osób Niepełnosprawnych) ze wszystkimi podopiecznymi Biura w celu zachęcenia do udziału w programie
- organizacja spotkań informacyjnych dla studentów z niepełnosprawnościami
- organizacja Erasmus+ Staff Training Week, Go international - become intercultural (Erasmus+ Staff Training Week); celem szkolenia, w którym uczestniczyło 24 gości zagranicznych było podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji międzykulturowej. Szkolenie dedykowane było osobom pracującym na swoich macierzystych uczelniach w środowisku międzynarodowym. Do udziału zaproszono również koordynatorów programu Erasmus+ na UKW).
- organizacja Welcome Week w każdym semestrze (liczne imprezy w mieście i wycieczki do innych miast)
- wizyta studentów zagranicznych w lokalnych szkołach (np. w Łochowie; informacja również na stronie www i FB szkoły)
- Bydgoski Festiwal Nauki, Piknik Rodzinny w centrum miasta z udziałem beneficjentów programu (BFN)
- włączenie się do projektu: Szkoła Otwarta i Tolerancyjna (SOiT); debata na temat tolerancji, rozmowy z cudzoziemcami, którzy mieszkają w Bydgoszczy, a także przedstawienie projektów i pomysłów na akcje promujące postawy otwartości na innych bez względu na pochodzenie, rasę, wygląd, poglądy, a także wyznanie oraz status społeczny i materialny
- organizacja Erasmus+ Staff Training Week, Go international - become intercultural (Erasmus+ Staff Week); celem szkolenia, w którym uczestniczyło 24 gości zagranicznych było podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji międzykulturowej. Szkolenie dedykowane było osobom pracującym na swoich macierzystych uczelniach w środowisku międzynarodowym.
REZULTATY I UPOWSZECHNIANIE:
Znaczenie ♦ Działania komunikacyjne i upowszechniające rezultaty ♦ Wpływ i oddziaływanie ♦ Innowacyjność ♦ Atrakcyjność działań ♦ Przykłady działań upowszechniających ♦